01 אוקטובר 2010

ניווט שהם לזכר תמיר מסד - סיכום ראשוני ותודות - מאת עיתן עמיעז

כשבחרנו את פארק יער שוהם כשטח הניווט לתחרות,החלטנו לנצל את ההזדמנות לעדכון חלקי של המפה. זיו עידכן את החלק הדרומי סביב התל, כמדומני בהצלחה, ואילו אני עדכנתי מעט פרטים בחלק הצפוני. לצערי הספקנו פחות ממה שקיווינו ולכן השתדלתי ליצור מסלולים קצרים (יחסית) בשטח מצוצמם, מפה בקנ"מ 1:5,000 ושימוש בתחנות אלקטרוניות ובקר לשאר הנווטים. הבנתם נכון, התפקיד המקורי של "בקר המים" היה באמת לבקר, אך כבר ב 06:30 הבנתי שתפקידו יהיה בעיקר לדאוג למים בתחנה 50. אז כאן המקום להודות לניצן שחור ששידרג את התפקיד ודאג להגיש לכם מים צוננים בכוס ולמחליפיו גיא, שגיא ודביר שגם נשארו לאסוף את התחנות בחום המטורף.

מקווה שלמרות החום הכבד, הצלחתם ליהנות. הגיעו לא מעט נווטים בעיקר אם לוקחים בחשבון שהניווט נפל בין שני ניווטים בצפון ושלא מעט ילדים נמצאים במחנה אימונים בכדורי. במהלך הניווט יצאתי לגבעה הדרומית וצפיתי בהנאה בנווטים באיזור הבולדרים הגדולים. מסקנות: טריוויאלי זה לא ולפעמים כדאי פשוט לעבור להליכה ולנווט מפריט לפריט באופן מדויק.

תודה לכל מי שנטל חלק ועזר להרים את הניווט. לזיו שמיפה וייעץ, לאורן יניב שביקר והניח תחנות, ליובל אהרוני שהניח תחנות, ליובל אברהם שהזניק ביד רמה, לכל העוזרים בשטח הכינוס (אליק, דני, ליסה, יובל, נופר, נוגה, גל, אלעד ורן), לאורי, איתי וכמובן אורן שפירא שתיפעלו את שולחן התוצאות ולא שכחתי את מנצח התזמורת הלא הוא עמי שלמרות שלא היה לו תפקיד רשמי בתחרות, השתדל לעשות הכל. כמעט. מקווה שלא שכחתי מישהו.

תודה לכל מי שהגיע והשתתף ולבסוף תודה גדולה למשפחת מסד.